Translate

2013. január 24., csütörtök

"Elnézést! Szabad itt egy hely? Hejj!"-zetjelentés az előszobánkból

Lassan ez a vicc lehetne lakásunk mottója, mert minden egyes helyet megragadunk a tárolásra. Itt van rögtön a bejárati ajtó és a szekrény közötti eddig kihasználatlan cirka 40cm-es hely. Kérdem én, szabad egy ekkora placcot kizárólag a levegő számára biztosítani? Nem és nem és nem! A tisztelt levegő is azt mondá, hogy szabad itt egy hely, úgyhogy miután felkiáltottunk: "Hejj!", belevágtunk a munkálatokba, melyen testvériesen megosztoztunk: Ő polcokat és azok tartóit szabta, vágta, fűrészelte, fúrta, míg én az alábbiakat készítettem:



Oké, ez még nem az "alábbiakhoz" tartozik, csak a HELY bemutatása, amíg pusztán a levegő birtokolta. És a falra felfúrt lécek, melyek a konzol funkcióját töltik be. 


Most következnek szerény személyem munkálatai:

Volt pár darab (szám szerint 4) szakadt, elhasznált kosarunk, melyek nem bírták a gyerekszobában a kiképzést. Tehát a játékok mentek, a kosarak maradtak, és szép lassan átformálódtak. 


Aztán voltak a zöldségestől újfent begyűjtött ládák, melyeket megint darabjaira cincáltam. 
(Korábbi felhasználásuk itt olvasható.) 


Miután a "boncolással" végeztem, az Obiban vásárolt és vágatott farostlemezekre applikáltam tűzőgép segítségével a fadarabokat.


Utána jöhetett a festés, melyen szintén testvériesen osztoztunk, csak itt tényleg a testvéremmel. Ez nála egyfajta terápiás levezetés volt munka után (napközis tanító :))
Majd az előlapokat szögekkel rögzítettem a kosár vázára (fából készült). Ilyen oldalnézetből. 


Két kosár szinte teljesen szét volt töredezve, ezért ezeknek csak a vázát hagytam meg, és mind a négy oldalát farostlemezzel burkoltam (de ebben az esetben is csak az előlap kapott festést, ugyanis csak az látszódik majd).


Ilyen, amikor a kosarak ládákká változnak, és kupacba "rendeződnek". 



Itt pedig már az eredeti helyükön tetszelegnek. 
Most már csak arra várnak, hogy felavassam őket, és helyet adjanak a sapkáknak, sálaknak, miegymásnak. 
Megsúgom, már a címkék gyártását is elkezdtem hozzájuk. :))

Jó alkotást mindenkinek!

14 megjegyzés:

  1. Mindig megérzem, amikor írsz. Pedig meg sem néztem a readerben. :) Várom a folytatást (bepakolást).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Biztos valamilyen telepatikus kapcsolat van közöttünk :) Hát nekem most következik a kevésbé élvezetes része, azaz a pakolás. De hogy ezt kompenzáljam, már készítek is egy másik tárolót a mindennapi használatban lévő sapi, sál, stb-nek.

      Törlés
    2. Kár, hogy nem laktok közelebb. Én szívesen pakolnék cserébe néhány tárolóért. :)

      Törlés
    3. Ketten biztos hamarabb végeznénk két lakással együttvéve, mint eggyel külön. :))

      Törlés
  2. Ilyen ládák nekem is kellenek! Én egész nap csak pakolnék, imádok rendszerezni!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nem bonyolult elkészíteni, Úgyhogy irány a zöldséges, aztán lehet rendszerezni! :))

      Törlés
  3. Egyébként csodálom, hogy két pici gyerek mellett így ontod magadból ezeket az ötleteket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az ötletek még viszonylag könnyen jönnek, a megvalósításuk nehézkesebb. Tegnap, amíg a kenyérhez felfutott az élesztő, addig egy pár szöget bekalapáltam a ládákhoz, aztán amíg sült a kenyér, addig végeztem a többivel. Azt inkább nem részletezem, hogy közben milyen felfordulás uralkodott a konyhában. Mindenesetre eddig nem találtunk szöget a kenyérben. :))

      Törlés
  4. Szupejó és szép ötlet (már megint). Nem ismerem a színviszonyokat az előszobátokban, de szerintem tök jól pásszolna egy-egy sötétebb kék belefestés is az előlapokba, mondjuk ahol most levendulakékek a mozaikok. Nagyon dicséretes, hogy te sütöd a kenyeret, régen mi is sütöttük itthon, de túl finom volt (értsd rosszullétig ettünk belőle mindig még melegen, vajjal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Épp most fejeztem be a szemezést a "ládákkal", csak hogy elképzeljem őket sötétkék részekkel is. Asszem egy párat átfestek majd ha időm engedi. A poén az, hogy volt olyan léc, aminek sötétkék volt a másik oldala, és még filóztam is rajta, hogy a színes résszel kifelé kéne felszögelni. De végül azért nem csináltam, mert abból csak két kisebb darab volt.
      Nálunk is jóval több fogy kenyérből, amióta én sütöm. Ha pedig kiflit sütök, akkor garantáltan rosszullét a vége. :)

      Törlés
  5. Nagyon sokoldalú ez a zöldséges láda :) Sálon, sapkán kívül más is kerül bele? Vagy mindenki kap egy fiókot, és akkor nincs keveredés?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kezdtelek hiányolni. :)) Igen, a szatyrok, táskák is itt kapnak helyet. A gyerkőcöknek pedig külön fakkjuk lesz.

      Törlés
  6. Ancsa, szuper vagy! Az előszoba nálam is nagy gond! Nekem tényleg kicsi! A sapkák sálak a gázórán tornyosulnak, melynek csapjára vannak akasztva a táskáim, amik időnként leesnek, és amúgy sem az kell soha, amelyik legfölül van :)! Szóval inspiráltál, és talán én is kitalálok és MEGVALÓSÍTOK valamit!
    puszi
    Anikó

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Anikó, de örülök, hogy írtál, bearanyoztad a napom hátralevő óráit. :) Ha kitaláltál valamit, akkor kérek szépen fotót, mert nem tudom, hogy legközelebb mikor keveredünk le Pécsre. Bár tavasz van kitűzve célul.
      Ahogy ismerlek, a holnapi bejegyzésem is tetszeni fog. El tudom képzelni hozzátok is. puszi, és írj gyakrabban!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...